Producenci
Reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@n4b.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię,  nazwisko, adres, adres e-mail kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający  rozpoznaje reklamację i jeśli to konieczne wysyła ją do producenta. Kupujący otrzyma odpowiedź w terminie do 30 dni od daty otrzymania reklamacji w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  

 

Kolagen Naturalny rządzi się innymi prawami.

Z uwagi na specyficzne właściwości Kolagenu Naturalnego – swoją bioaktywność zachowuje w przedziale temperatur 5-27 stopni Celsjusza - produkt ten nie jest objęty gwarancją. Ewentualne reklamacje dotyczące  przypadków pęknięcia buteleczki (na skutek mrozów) bądź utraty przez  kolagen struktury żelu (na skutek upałów) będą uwzględniane tylko w  sytuacji, gdy takie zgłoszenie nastąpi w dniu doręczenia preparatu do klienta oraz gdy kod homologacji łączący butelkę z odkręcaną częścią nakrywki (dolna część) nie będzie zerwany. Nie dotyczy to części kodu homologacji łączącego odkręcaną część nakrywki z samą nakrywką (górna część).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl